close

 

以Jar of Hearts 和 A Thousand Years而成名的Christina Perri 跟DJ團體Cash Cash 合作所出的Hero。歌詞含義大概是講述回望自己之前的愛情回憶和走出那已過去愛情的陰影。老實說覺得歌曲跟歌詞都寫得不錯,但不知道為什麼沒有以單曲推出,所以沒有很多人知道這首歌的存在,可能是因為歌手本人已經淡出了,所以沒有大力宣傳,反而作為Cash Cash專輯裡的其中一首歌曲。

 

 

Hero 英雄
________
I let my soul fall into you
我讓我的心愛上你
I never thought I'd fall right through
我從沒想過我會這麼瘋狂的愛上你
I fell for every word you said
我沉醉在你所說的一言一語
You made me feel I needed you
你讓我覺得我無法離開你
And forced my heart to think it's true
你讓我將這情況視為理所當然
But I found I'm powerless with you
我發現我在你面前就是沒能力去反抗你

Now I don't need your wings to fly
現在我不需要你的翅膀就能飛翔
No, I don't need a hand to hold in mine this time
我這次不需要你來握住我的手
You held me down, but I broke free
你一直束縛著我,但我掙脫出來了
I found the love inside of me
我找到我內心的愛了
Now I don't need a hero to survive
現在我不需要英雄來救我
Cause I already saved my life
因為我已經解救了我自己
Cause I already saved my life
因為我已經解救了我自己

I fell into your fantasy
我曾經被你所迷住
But that's all our love will ever be
但這都跟我們的愛一樣已經過去了
I lost hope in saving you and me
我看不見我們之間有任何希望
You think I'm lost, falling apart
你說我是迷失了自我,分崩離析
But your lies just made a stronger heart
但你所說的謊言,造就更堅強的我
My life is just about to start
我的人生才正要開始

Now I don't need your wings to fly
現在我不需要你的翅膀就能飛翔
No, I don't need a hand to hold in mine this time
我這次不需要你來握住我的手
You held me down, but I broke free
你一直束縛著我,但我掙脫出來了
I found the love inside of me
我找到我內心的愛了
Now I don't need a hero to survive
現在我不需要英雄來救我
Cause I already saved my life
因為我已經解救了我自己
Already saved my life
我已經解救了自己
I already saved my life
我已經解救了自己
Already saved my life
我已經解救了自己
I already saved my life
我已經解救了自己

Now I don't need your wings to fly
現在我不需要你的翅膀就能飛翔
No, I don't need a hand to hold in mine this time
我這次不需要你來握住我的手
You held me down, but I broke free
你一直束縛著我,但我掙脫出來了
I found the love inside of me
我找到我內心的愛了
Now I don't need a hero to survive
現在我不需要英雄來救我
Cause I already saved my life
因為我已經解救了我自己
Already saved my life
我已經解救了自己
I already saved my life
我已經解救了自己
Already saved my life
我已經解救了自己
I already saved my life
我已經解救了自己
Now I don't need your wings to fly
現在我不需要你的翅膀就能飛翔

arrow
arrow
    全站熱搜

    甩褲君 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()