close

整首歌都充滿哀傷

One slipped away 有一個人總會落單
是指出去玩的時候自己永遠是被冷落那一個
Our conversation’s all in blue
是指訊息被已讀 外國挺多人用WHATSAPP的
如果訊息被已讀會是兩個藍色的剔號
中間十二步驟第八步驟在爽約那一句裡面
it跟eight(八)同音字

 

Baby, I don't feel so good
親愛的 我有點不開心
Six words you never understood
你永遠都不懂這六個字
I'll never let you go
我永遠不會離開你
Five words you'll never say (aw)
你永遠不會說這五個字
I laugh alone like nothing's wrong
我獨自大笑著 假裝一切都很好
Four days has never felt so long
不曾體會過如此漫長的四天
If three's a crowd and two was us
如果三人成群 其中兩個是我們
One slipped away
有一個人總會落單
I just wanna make you feel okay
我只想令你快樂
But all you do is look the other way, mm
但你從來都不領情
I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay
我無法告訴你我有多希望我能離去
I just kinda wish you were gay
我只希望你是個同性戀
Is there a reason we're not through?
還有什麼原因是我們沒搞清楚嗎
Is there a 12 step just for you?
難道放開你就要先經過十二個步驟嗎?
Our conversation's all in blue
我們的對話總是滿滿的已讀不回
11 'Heys' (Hey, hey, hey, hey)
十一個嘿 (嘿, 嘿, 嘿, 嘿)
Ten fingers tearing out my hair
十只指頭撕扯著我的頭髮
Nine times you never made it there
爽約了我九次
I ate alone at 7, you were six minutes away (yay)
七點時獨自吃飯 離你只有六分鐘的距離
How am I supposed to make you feel okay
我到底怎麼做才能令你快樂
When all you do is walk the other way?
當你從來都不領情
I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay
我無法告訴你我有多希望我能離去
I just kinda wish you were gay
我只希望你是個同性戀
To spare my pride
為了捍衛我的自尊
To give your lack of interest an explanation
為了給你一個對我不感興趣的解釋
Don't say I'm not your type
別說我不是你的菜
Just say that I'm not your preferred sexual orientation
請說,我的性傾向跟你的不符
I'm so selfish
我是如此的自私
But you make me feel helpless, yeah
但你讓我感到如此絕望
And I can't stand another day
我不能再多忍受一天了
Stand another day
不能再忍受了
I just wanna make you feel okay
我只想令你快樂
But all you do is look the other way
但你從來都不領情
I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay
我無法告訴你我有多希望我能離去
I just kinda wish you were gay
我只希望你是個同性戀
I just kinda wish you were gay
我只希望你是個同性戀
I just kinda wish you were gay
我只希望你是個同性戀

arrow
arrow
    全站熱搜

    甩褲君 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()