close

 

LIVE表演版本

 

 


a blessing in disguise 是指有些事發生得很糟糕和不幸
但最後結果卻變成好的
在中文成語來說就是 塞翁失馬 焉知非福 的意思
但我用了上天在關上一扇門的同時會為你打開一扇窗
讀者會比較好了解這句歌詞但意思是一樣的


Born on the wrong side of the ocean
誕生於海洋錯誤的一方
With all the tides against you
洶湧的浪潮都與你作對
You never thought you'd be much good for anyone
你以為你只不過是個渺小的存在
But that's so far from the truth
然而事實遠遠跟你想像的不一樣
I know there's pain in your heart
我能感受痛苦就在你心中
And you're covered in scars
也目睹已經傷痕累累的你
Wish you could see what I do
願你能看見我為你所做的一切
'Cause baby, everything you are
因為親愛的 你的一切
Is everything I need
是我所追求的一切
You're everything to me
你是我的全部
Baby, every single part
親愛的 你的每一舉一動一言一語
Is who you're meant to be
都是上天所注定
'Cause you were meant for me
你是我存在的意義
And you're everything I need
你是我所渴求的一切
You can say I'm wrong
你可以說我是錯誤的
You can turn your back against me
你可以拒絕我的愛意
But I'm here to stay
但我會伴在你身旁
(I'm here to stay)
我會伴在你身旁
Like the sea
就像大海一樣
Should keep kissing the shoreline
鍥而不捨地親吻著海岸
No matter how many times he pushes her away
無論被推開多少次都永不放棄
'Cause baby, everything you are
因為親愛的 你的一切
Is everything I need
是我所追求的一切
You're everything to me
你是我的全部
Baby, every single part
親愛的 你的每一舉一動一言一語
Is who you're meant to be
都是上天所注定
'Cause you were meant for me
你是我存在的意義
And everything happens for a reason
一切事物都有其存在的意義
It's all a blessing in disguise
上天在關上一扇門的同時,會為你打開一扇窗
I used to question who I was
我曾思考過自己的人生
Well now I see
然而現在我知道了
The answer is in your eyes
答案就在你雙眸中
'Cause baby, everything you are
因為親愛的 你的一切
Is everything I need
是我所追求的一切
You're everything to me
你是我的全部
Baby, every single part
親愛的 你的每一舉一動一言一語
Is who you're meant to be
都是上天所注定
'Cause you were meant for me
你是我存在的意義
And you're everything I need
你是我所渴求的一切

arrow
arrow
    全站熱搜

    甩褲君 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()