close

 

I like that you're broken
我喜歡殘缺的你
Broken like me
就如破碎的我
Maybe that makes me a fool
也許這顯得我很傻
I like that you're lonely
我喜歡孤獨的你
Lonely like me
就如寂寞的我
I could be lonely with you
我可以和你一起孤獨下去
I met you late night, at a party
那天晚上我在派對看見了你
Some trust fund baby's Brooklyn loft
在那富二代的閣樓
By the bathroom, you said let's talk
在浴室裡 你說來聊聊天吧
But my confidence is wearing off
但我的信心消失於一瞬間
These aren't my people
那些陌生的臉孔
These aren't my friends
都不是我的朋友
She grabbed my face and that's when she said
她扶住我的臉說著
I like that you're broken
我喜歡殘缺的你
Broken like me
就如破碎的我
Maybe that makes me a fool
也許這顯得我很傻
I like that you're lonely
我喜歡孤獨的你
Lonely like me
就如寂寞的我
I could be lonely with you
我可以和你一起孤獨下去
There's something tragic, but almost pure
有些愛情是悲慘的 但幾乎都是純潔的
Think I could love you, but I'm not sure
我想我可以喜歡上你 但我不確定
There's something wholesome, there's something sweet
有些愛情是美好的 有些是甜蜜的
Tucked in your eyes that I'd love to meet
我很想看看藏在眼中的你
These aren't my people
那些陌生的臉孔
These aren't my friends
都不是我的朋友
She grabbed my face and that's when she said
她扶住我的臉說著
I like that you're broken
我喜歡殘缺的你
Broken like me
就如破碎的我
Maybe that makes me a fool
也許這顯得我很傻
I like that you're lonely
我喜歡孤獨的你
Lonely like me
就如寂寞的我
I could be lonely with you
我可以和你一起孤獨下去
Life is not a love song that we like
生活不是我們所喜歡的情歌
We're all broken pieces floating by
我們都是漂流著的碎片
Life is not a love song, we can try
就算生活不是我們所喜歡的情歌 但我們可以試試看
To fix our broken pieces one at a time
去把殘缺的碎片一片片拼湊起來
I like that you're broken
我喜歡殘缺的你
Broken like me
就如破碎的我
Maybe that makes me a fool
也許這顯得我很傻
I like that you're lonely
我喜歡孤獨的你
Lonely like me
就如寂寞的我
I could be lonely with you
我可以和你一起孤獨下去
I like that you're broken
我喜歡殘缺的你
Broken like me
就如破碎的我
Maybe that makes me a fool
也許這顯得我很傻
I like that you're lonely
我喜歡孤獨的你
Lonely like me
就如寂寞的我
I could be lonely with you
我可以和你一起孤獨下去

arrow
arrow
    全站熱搜

    甩褲君 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()