close

stand so tall是指一個人很神氣地站在那裡,挺著胸,表現得很自豪和自信,毫不畏懼的樣子
barely hanging on是指勉強掛在上面 隨時都要掉下來 如果用在人物身上就是指快要堅持不住


Seems like just yesterday
看起來就像昨天才發生一樣
You were a part of me
你曾是我人生的一部分
I used to stand so tall
我曾經那麼自信
I used to be so strong
我曾經那麼堅強
Your arms around me tight
你的雙臂緊緊抱著我
Everything, it felt so right
感覺一切都那麼美好
Unbreakable like nothing could go wrong
堅不可催 就像不會出錯一樣
Now I can't breathe
現在的我無法呼吸
No, I can't sleep
不 我無法入睡
I'm barely hanging on
我快要堅持不住了
Here I am
我在這裡
Once again
再一次
I'm torn into pieces
被撕裂成碎片
Can't deny it
無法否認
Can't pretend
無法假裝
Just thought you were the one
一心以為你是命中注定的那人
Broken up deep inside
內心的深處破碎
But you won't get to see the tears I cry
但你不會看到我流下的眼淚
Behind these hazel eyes
藏在這淡褐色的雙眸中
I told you everything
我告訴你一切
Opened up and let you in
敞開心房讓你進來
You made me feel alright for once in my life
你是我生命中唯一一次讓我感到無比安心
Now all that's left of me
現在我全剩下的
Is what I pretend to be
只是我偽裝出來的
So together but so broken up inside
看似完整 但內心卻是破碎的
'Cause I can't breathe
因此我無法呼吸
No, I can't sleep
不 我無法入睡
I'm barely hanging on
我快要堅持不住了
Here I am
我在這裡
Once again
再一次
I'm torn into pieces
被撕裂成碎片
Can't deny it
無法否認
Can't pretend
無法假裝
Just thought you were the one
一心以為你是命中注定的那人
Broken up deep inside
內心的深處破碎
But you won't get to see the tears I cry
但你不會看到我流下的眼淚
Behind these hazel eyes
藏在這淡褐色的雙眸中
Swallow me then spit me out
將我吞下又把我吐出來
For hating you, I blame myself
為了恨你 我責怪自己
Just seeing you, it kills me now
看見你都會讓我心如刀割
Now I don't cry on the outside, anymore!
現在我再也不會哭出來
Anymore
再也不會
Here I am
我在這裡
Once again
再一次
I'm torn into pieces
被撕裂成碎片
Can't deny it
無法否認
Can't pretend
無法假裝
Just thought you were the one
一心以為你是命中注定的那人
Broken up deep inside
內心的深處破碎
But you won't get to see the tears I cry
但你不會看到我流下的眼淚
Behind these hazel eyes
藏在這淡褐色的雙眸中
Here I am
我在這裡
Once again
再一次
I'm torn into pieces
被撕裂成碎片
Can't deny it
無法否認
Can't pretend
無法假裝
Just thought you were the one
一心以為你是命中注定的那人
Broken up deep inside
內心的深處破碎
But you won't get to see the tears I cry
但你不會看到我流下的眼淚
Behind these hazel eyes
藏在這淡褐色的雙眸中

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    甩褲君 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()