I'm standing on a bridge
我站在橋上
I'm waitin' in the dark
在黑暗中等待
I thought that you'd be here by now
我以為你會出現
There's nothing but the rain
可是這裡只有茫茫雨點
No footsteps on the ground
地上沒有腳印
I'm listening but there's no sound
我傾聽著 但沒有任何聲響
Isn't anyone tryin' to find me?
難道沒人試著找找我嗎
Won't somebody come take me home
難道沒人來帶我回家嗎
It's a damn cold night
這是個冷得該死的晚上
Trying to figure out this life
試著思考人生
Won't you take me by the hand take me somewhere new
難道沒人挽起我的手帶我到新天地嗎
I don't know who you are
我不知道你是誰
But I, I'm with you
但我與你同在
I'm looking for a place
我在尋找一處地方
I'm searching for a face
我在尋找一個人
Is anybody here I know
這裡有任何人我認識的嗎
Cause nothings going right
因一切都事與願違
And everything's a mess
所有事情都變得一團糟
And no one likes to be alone
沒有人喜歡獨自一人
Isn't anyone tryin' to find me?
難道沒人試著找找我嗎
Won't somebody come take me home
難道沒人來帶我回家嗎
It's a damn cold night
這是個冷得該死的晚上
Trying to figure out this life
試著思考人生
Won't you take me by the hand take me somewhere new
難道沒人挽起我的手帶我到新天地嗎
I don't know who you are
我不知道你是誰
But I, I'm with you
但我與你同在
Oh why is everything so confusing
為什麼一切都是令人困惑的
Maybe I'm just out of my mind
也許只是我瘋了
It's a damn cold night
這是個冷得該死的晚上
Trying to figure out this life
試著思考人生
Won't you take me by the hand take me somewhere new
難道沒人挽起我的手帶我到新天地嗎
I don't know who you are
我不知道你是誰
But I, I'm with you
但我與你同在
Take me by the hand
挽起我的手
Take me somewhere new
帶我到新天地
I don't know who you are
我不知道你是誰
But I, I'm with you
但我與你同在
I'm with you
我與你同在
Take me by the hand
挽起我的手
Take me somewhere new
帶我到新天地
I don't know who you are
我不知道你是誰
But I, I'm with you
但我與你同在
I'm with you
我與你同在
I'm with you
我與你同在

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 甩褲君 的頭像
    甩褲君

    甩褲君的奇幻旅程

    甩褲君 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()